Donnerstag, 8. Januar 2015

USA #20 photobomb random pictures

Troupe 2614 räumt bei den One-act districts ab!

St Augustine during Christmas

Giraffeeee


Warum legst du Popo dich einfach auf meine Schulter??


playing the game of life with the little Patience :-)

Warum müsst ihr mir immer meinen Platz klauen? D':

Starbuckspause mit Troupe 2614 vor den Districts :-)


Because that's what I do here haha

PAKET AUS DEUTSCHLAND OMG

Buster findet der Boden ist zu kalt

Weihnachtslichter aufhängeen

Alhambra Evening :-)

Let's send some home

mache ich nicht verdammt coole Geschenke an meine Freunde hier?


vorheeer

Nachher :-)

>ENDLICH OMFG


Buster be like "ALEX yo so pretteeeeeyyy"


Weihnachtsgrüße aus Florida hehe


Meine Englischlehrerin ist doch die süßeste! Sie hat mir das vor Weihnachten gegeben und gesagt "Wir wollen und wünschen das du dich hier wie Zuhause fühlst" aaaw!
Also hier Leute, mal wieder ein Handyfoto-Post :-)
Der Post könnte auch heißen "Warum nehme ich nur Fotos mit meinem Handy auf?" oder "Ich mache viel zu viele Fotos von den Hunden"
Ich hoffe euch gefällt's!
Nur das beste an euch,
stay tuned xoxox

Kommentare:

  1. Das sind echt coole Bilder :)

    AntwortenLöschen
  2. Hello Hannah. So good to know you through your profile on the blogger. I am also glad to stop by your blog and the post and see those beautiful pictures of yours with your friends. I am from Mumbai, India a city with great contrast where richest of rich and the poorest of poor live. We reach out to the poorest of poor with the love of Christ to bring healing to the broken hearted. We also encourge young and the adults from the West to come to Mumbai to work with us during their vacation time. We would love to have you come to Mumbai with your friends to work with us during your vacation. My email id is: dhwankhede(at)gmail(dot)com and my name is Diwakar Wankhede. Looking forward to hear from you very soon. God's richest blessings on you.

    AntwortenLöschen
  3. Hello Hannah. So good to know you through your profile on the blogger. I am also glad to stop by your blog and the post and see those beautiful pictures of yours with your friends. I am from Mumbai, India a city with great contrast where richest of rich and the poorest of poor live. We reach out to the poorest of poor with the love of Christ to bring healing to the broken hearted. We also encourge young and the adults from the West to come to Mumbai to work with us during their vacation time. We would love to have you come to Mumbai with your friends to work with us during your vacation. My email id is: dhwankhede(at)gmail(dot)com and my name is Diwakar Wankhede. Looking forward to hear from you very soon. God's richest blessings on you.

    AntwortenLöschen